Uložené údaje ----------------------------------------------------------------------------------- Test Info : Datum:...................................................................01/12/2021 Hodina:....................................................................10.07.25 Verze aplikačního softwaru:.....................................................1.2 General Info about the vehicle : Hardwarová verze:....................................................BOSCH EDC7UC31 Verze SW:.................................................................P_342vA02 Výrobní číslo ECU:.........................................................13410096 BOSCH IDENTIFIKACNÍ KÓD:.................................................0281020048 Dataset (datová sada):...............................Kfhfcq04.id4 243kW E4SCR 4,08 DIS:.......................................................................69010728 VIN:..............................................................VNESFR1600M004334 VAN:......................................................................A00004334 PIC:............................................................................... Výrobní císlo motoru:.....................................................000098491 Typ motoru:..........................................................F2BE3682B*R053 POLOHA:.................................................SVISLÝ S DODATEČNOU ÚPRAVOU Imobilizér:............................................................ŽÁDNÝ SIGNÁL Alphacode:.....................................................00000000000000000000 Typ stanice:....................................................................ECI Císlo stanice:..................................................................132 SOFTWAROVÉ PROGRAMOVÁNÍ:......................................................01.00 Datum naprogramování:....................................................16/06/2008 ----------------------------------------------------------------------------------- Porucha v pameti ecu ----------------------------------------------------------------------------------- 1 PRÁH EMISÍ NOX PŘEKROČEN V DŮSLEDKU SKUPINY ZÁVAD: NÍZKÁ HLADINA ADBLUE (DLOUHODOBÁ ZÁVADA) INFORMACE: PORUCHA LONG TERM SYSTÉMU SCR [DTC: 55F] Stav Obcasné WIDERHOLUNGEN 19 Podmínky prostredí FMI NAD MAXIMÁLNÍ HRANICÍ FMI: CHYBA PRVNÍHO VÝSKYTU NAD MAXIMÁLNÍ HRANICÍ FMI: VŠECHNY ZÁZNAMY NAD MAXIMÁLNÍ HRANICÍ """DLOUHODOBÁ""" PORUCHA ANO DLOUHOTRVAJÍCÍ PORUCHA 9599,50 h. LZE VIDĚT Z TESTERU EOBD ZAPNUTO LZE VIDĚT ZE SVITU EDC VYPNUTO WIDERHOLUNGEN 19 DCL: ZAHŘÍVACÍ CYKLUS PRO ODSTRANĚNÍ TÉTO PORUCHY 40 HLC: POČET DOBĚHŮ PRO VYPNUTÍ SVĚTELNÉ INDIKACE EOBD/EDC 0 FLC: POČET DOBĚHŮ PRO ZAPNUTÍ SVĚTELNÉ INDIKACE EOBD/EDC 0 CAS OPERACE 794 min CAS OD PRVNÍHO VÝSKYTU 10820 min ***PRVNÍ CAS*** OTÁČKY MOTORU 0 rpm DODÁVKA PALIVA 28 mg/st RYCHLOST VOZIDLA 0 Km/h ***POSLEDNÍ REGISTRACE*** OTÁČKY MOTORU 550 rpm DODÁVKA PALIVA 14 mg/st RYCHLOST VOZIDLA 0 Km/h 2 STÁRNUTÍ KATALYZÁTORU POD LIMITEM ÚČINNOST KATALAZÁTORU SCR POD PRVNÍ MEZNÍ HODNOTOU [DTC: 21E] Stav Obcasné WIDERHOLUNGEN 20 Podmínky prostredí FMI NAD MAXIMÁLNÍ HRANICÍ FMI: CHYBA PRVNÍHO VÝSKYTU NAD MAXIMÁLNÍ HRANICÍ FMI: VŠECHNY ZÁZNAMY NAD MAXIMÁLNÍ HRANICÍ """DLOUHODOBÁ""" PORUCHA NE DLOUHOTRVAJÍCÍ PORUCHA 0 h. LZE VIDĚT Z TESTERU EOBD ZAPNUTO LZE VIDĚT ZE SVITU EDC VYPNUTO FREKVENCE CHYB 20 DCL: ZAHŘÍVACÍ CYKLUS PRO ODSTRANĚNÍ TÉTO PORUCHY 40 HLC: POČET DOBĚHŮ PRO VYPNUTÍ SVĚTELNÉ INDIKACE EOBD/EDC 0 FLC: POČET DOBĚHŮ PRO ZAPNUTÍ SVĚTELNÉ INDIKACE EOBD/EDC 3 CAS OPERACE 1011 min CAS OD PRVNÍHO VÝSKYTU 9638 min ***PRVNÍ CAS*** OTÁČKY MOTORU 1500 rpm DODÁVKA PALIVA 40 mg/st RYCHLOST VOZIDLA 88 Km/h ***POSLEDNÍ REGISTRACE*** OTÁČKY MOTORU 1500 rpm DODÁVKA PALIVA 46 mg/st RYCHLOST VOZIDLA 89 Km/h 3 STÁRNUTÍ KATALYZÁTORU POD LIMITEM ÚČINNOST KATALAZÁTORU SCR POD DRUHOU MEZNÍ HODNOTOU [DTC: 31E] Stav Obcasné WIDERHOLUNGEN 3 Podmínky prostredí FMI NAD MAXIMÁLNÍ HRANICÍ FMI: CHYBA PRVNÍHO VÝSKYTU NAD MAXIMÁLNÍ HRANICÍ FMI: VŠECHNY ZÁZNAMY NAD MAXIMÁLNÍ HRANICÍ """DLOUHODOBÁ""" PORUCHA NE DLOUHOTRVAJÍCÍ PORUCHA 0 h. LZE VIDĚT Z TESTERU EOBD ZAPNUTO LZE VIDĚT ZE SVITU EDC VYPNUTO FREKVENCE CHYB 3 DCL: ZAHŘÍVACÍ CYKLUS PRO ODSTRANĚNÍ TÉTO PORUCHY 40 HLC: POČET DOBĚHŮ PRO VYPNUTÍ SVĚTELNÉ INDIKACE EOBD/EDC 0 FLC: POČET DOBĚHŮ PRO ZAPNUTÍ SVĚTELNÉ INDIKACE EOBD/EDC 3 CAS OPERACE 110 min CAS OD PRVNÍHO VÝSKYTU 2133 min ***PRVNÍ CAS*** OTÁČKY MOTORU 1500 rpm DODÁVKA PALIVA 38 mg/st RYCHLOST VOZIDLA 88 Km/h ***POSLEDNÍ REGISTRACE*** OTÁČKY MOTORU 1450 rpm DODÁVKA PALIVA 50 mg/st RYCHLOST VOZIDLA 86 Km/h 4 OMEZENÍ TOČIVÉHO MOMENTU DÍKY PŘEKROČENÍ PRAHU EMISÍ INFORMACE: ZÁSAH OMEZOVAČE VÝKONŮ OBD LEGISLATIVOU [DTC: 14F] Stav Obcasné WIDERHOLUNGEN 1 Podmínky prostredí FMI NAD MAXIMÁLNÍ HRANICÍ FMI: CHYBA PRVNÍHO VÝSKYTU NAD MAXIMÁLNÍ HRANICÍ FMI: VŠECHNY ZÁZNAMY NAD MAXIMÁLNÍ HRANICÍ """DLOUHODOBÁ""" PORUCHA NE DLOUHOTRVAJÍCÍ PORUCHA 0 h. LZE VIDĚT Z TESTERU EOBD VYPNUTO LZE VIDĚT ZE SVITU EDC ZAPNUTO FREKVENCE CHYB 1 DCL: ZAHŘÍVACÍ CYKLUS PRO ODSTRANĚNÍ TÉTO PORUCHY 39 HLC: POČET DOBĚHŮ PRO VYPNUTÍ SVĚTELNÉ INDIKACE EOBD/EDC 0 FLC: POČET DOBĚHŮ PRO ZAPNUTÍ SVĚTELNÉ INDIKACE EOBD/EDC 0 CAS OPERACE 15 min CAS OD PRVNÍHO VÝSKYTU 436 min ***PRVNÍ CAS*** OTÁČKY MOTORU 600 rpm DODÁVKA PALIVA 12 mg/st RYCHLOST VOZIDLA 4 Km/h ***POSLEDNÍ REGISTRACE*** OTÁČKY MOTORU rpm DODÁVKA PALIVA mg/st RYCHLOST VOZIDLA Km/h ----------------------------------------------------------------------------------- ULOŽENÉ ÚDAJE ----------------------------------------------------------------------------------- TOČIVÝ MOMENT MOTORU / OTÁČKY MOTORU +----------------+----------------------------------------------------------------+ | 95..115 | 445h1m9s 502h19m3s 33h30m25s 7m35s | | 75..95 | 296h41m19s 1407h15m 54h39m9s 2m31s | | 55..75 | 386h24m2s 2721h42m 146h32m18s 10m36s | | % / rpm | 400..950 950..1500 1500..2050 2050..2600 | +----------------+----------------------------------------------------------------+ TOČIVÝ MOMENT MOTORU / OTÁČKY MOTORU +----------------+----------------------------------------------------------------+ | 35..55 | 429h50m2s 2024h0m 305h44m50s 6m36s | | 15..35 | 4913h30m 750h14m36s 33h27m25s 11m27s | | -5..15 | 4160h31m 2145h1m 118h14m16s 8m48s | | % / rpm | 400..950 950..1500 1500..2050 2050..2600 | +----------------+----------------------------------------------------------------+ TOČIVÝ MOMENT MOTORU / RYCHLOST VOZIDLA +----------------+----------------------------------------------------------------+ | 95..115 | 46h1m49s 695h42m5s 233h44m57s 5h57m49s | | 75..95 | 57h31m20s 733h23m51s 958h55m51s 8h31m6s | | 55..75 | 92h0m39s 1096h26m 2030h12m 39h41m28s | | % / km/h | -40..4 4..47 47..91 91..134 | +----------------+----------------------------------------------------------------+ TOČIVÝ MOMENT MOTORU / RYCHLOST VOZIDLA +----------------+----------------------------------------------------------------+ | 35..55 | 126h30m58s 769h1m46s 1792h13m 86h31m57s | | 15..35 | 2453h29m 2065h54m 1155h2m 22h34m59s | | -5..15 | 13966h25m 2141h42m 2751h11m 50h52m25s | | % / km/h | -40..4 4..47 47..91 91..134 | +----------------+----------------------------------------------------------------+ TLAK TURBODMYCHADLA / OTÁČKY MOTORU +----------------+----------------------------------------------------------------+ | 2.60..3.10 | 0s 61h7m23s 49h56m55s 1m31s | | 2.10..2.60 | 0s 508h59m22s 81h8m11s 14m52s | | 1.60..2.10 | 40h16m32s 2298h12m 318h49m43s 20m31s | | bar / rpm | 400..950 950..1500 1500..2050 2050..2600 | +----------------+----------------------------------------------------------------+ TEPLOTA ZA KATALYZÁTOREM / OTÁČKY MOTORU +----------------+----------------------------------------------------------------+ | 566.63..749.96 | 0s 0s 0s 0s | | 383.29..566.63 | 5h40m31s 25h39m25s 10h15m7s 40s | | 199.96..383.29 | 5647h11m 7123h15m 646h3m59s 40m12s | | deg C / rpm | 400..950 950..1500 1500..2050 2050..2600 | +----------------+----------------------------------------------------------------+ OTÁČKY MOTORU +----------------+----------------------------------------------------------------+ | | 5m48s 17s 2s 0s | | rpm | 2250..2450 2450..2650 2650..2850 2850..3050 | +----------------+----------------------------------------------------------------+ TEPLOTA CHLADICÍ KAPALINY +----------------+----------------------------------------------------------------+ | | 11s 0s 0s 0s | | deg C | 102..107 107..112 112..117 117..122 | +----------------+----------------------------------------------------------------+ TEPLOTA NASÁVANÉHO VZDUCHU +----------------+----------------------------------------------------------------+ | | 0s 0s 0s 0s | | deg C | 80..85 85..90 90..95 95..100 | +----------------+----------------------------------------------------------------+ TEPLOTA MOTOROVÉHO OLEJE +----------------+----------------------------------------------------------------+ | | 0s 0s 0s 0s | | deg C | 115..120 120..125 125..130 130..135 | +----------------+----------------------------------------------------------------+ OTÁCKY TURBODMYCHADLA +----------------+----------------------------------------------------------------+ | | 21m47s 29s 0s 0s | | rpm | 112000..115500 115500..119000 119000..122500 122500..126000 | +----------------+----------------------------------------------------------------+ TEPLOTA ZA KATALYZÁTOREM +----------------+----------------------------------------------------------------+ | | 0s 0s 0s 0s | | deg C | 499.96..549.96 549.96..599.96 599.96..649.96 649.96..699.96 | +----------------+----------------------------------------------------------------+ ?asovací za?ízení jednoho rozsahu a po?ítadla událostí +--------------------------------------------------+------------------+-----------+----------+ | Description | Range | Timers | Counters | | | | | | |KLÍČEK 15 ON | > 1 - | 33365h22m | 55455 | |OTÁČKY MOTORU | > 450 rpm | 20890h0m | 65439 | |OTÁČKY MOTORU | > 2250 rpm | 6m12s | 673 | |TEPLOTA CHLADICÍ KAPALINY | -100 < deg C < 5 | 18h37m18s | 384 | |TEPLOTA CHLADICÍ KAPALINY | > 122 deg C | 0s | 0 | |TLAK TURBODMYCHADLA | > 3 bar | 23m35s | 3304 | |PRACOVNÍ CYKLUS TEPLOTY CHLADÍCÍ KAPALINY MOTORU | > 10 % | 33398h5m | | |TEPLOTA NASÁVANÉHO VZDUCHU | > 80 deg C | 0s | 0 | |STAV OH?ÍVA?E VZDUCHU ?.1 | > 1 - | 18h37m55s | 1703 | |KONTROLNÍ STAV OHŘÍVAČE PALIVOVÉHO FILTRU | > 1 - | 61h10m16s | 1192 | |TLAK OLEJE | 0 < bar < 1,4 | 12492h40m | 53987 | |TEPLOTA MOTOROVÉHO OLEJE | > 120 deg C | 0s | 0 | |OTÁCKY TURBODMYCHADLA | > 126000 rpm | 0s | 0 | |TEPLOTA ZA KATALYZÁTOREM | > 649,96 deg C | 0s | 0 | |MNOŽSTVÍ VST?IKU ADBLUE | > 1 g/h | 3945h33m | 1845811 | |PRACOVNÍ CYKLUS TEPLOTY CHLADÍCÍ KAPALINY MOTORU | > 0,1 % | | 10810 | +--------------------------------------------------+------------------+-----------+----------+ Datové integrátory +-------------------------+------+--------------+ | Description | Unit | Value | | | | | |MNOŽSTVÍ VST?IKU ADBLUE | g/h | 2,32305E+11 | +-------------------------+------+--------------+ Min Max fyzická hodnota +----------------------------+-------+--------+--------+ | Description | Unit | Min | Max | | | | | | |OTÁČKY MOTORU | rpm | 0 | 2812 | |TEPLOTA CHLADICÍ KAPALINY | deg C | -15 | 102 | |TEPLOTA NASÁVANÉHO VZDUCHU | deg C | -16 | 78 | |OTÁCKY TURBODMYCHADLA | rpm | 0 | 124990 | |TEPLOTA ZA KATALYZÁTOREM | deg C | -16,04 | 475,96 | +----------------------------+-------+--------+--------+ Údaje o motoru +-------------------------------------------+------+------------+ | Description | Unit | Value | | | | | |UKAZATEL UJETÉ VZDÁLENOSTI | m | 804361088 | |PROVOZNÍ DOBA MOTORU | | 20882h8m | |PRACOVNÍ ČAS ELEKTRONICKÉ ŘÍDÍCÍ JEDNOTKY | | 33395h17m | |OTÁ?KY MOTORU CELKEM | r | 1157090944 | |CELKOVÁ SPOTREBA PALIVA | l | 177905,5 | +-------------------------------------------+------+------------+ 804361,088 22,11761641