Uložené údaje ----------------------------------------------------------------------------------- Test Info : Datum:...................................................................02/11/2021 Hodina:....................................................................13.13.52 Verze aplikačního softwaru:.....................................................1.2 General Info about the vehicle : Hardwarová verze:....................................................BOSCH EDC7UC31 Verze SW:.................................................................P_342vA02 Výrobní číslo ECU:.........................................................13410096 BOSCH IDENTIFIKACNÍ KÓD:.................................................0281020048 Dataset (datová sada):...............................Kfhfcq04.id4 243kW E4SCR 04.08 DIS:.......................................................................69010728 VIN:..............................................................VNESFR1600M004334 VAN:......................................................................A00004334 PIC:............................................................................... Výrobní císlo motoru:.....................................................000098491 Typ motoru:..........................................................F2BE3682B*R053 POLOHA:.................................................SVISLÝ S DODATEČNOU ÚPRAVOU Imobilizér:............................................................ŽÁDNÝ SIGNÁL Alphacode:.....................................................00000000000000000000 Typ stanice:....................................................................ECI Císlo stanice:..................................................................132 SOFTWAROVÉ PROGRAMOVÁNÍ:......................................................01.00 Datum naprogramování:....................................................16/06/2008 ----------------------------------------------------------------------------------- Porucha v pameti ecu ----------------------------------------------------------------------------------- 1 PRÁH EMISÍ NOX PŘEKROČEN V DŮSLEDKU SKUPINY ZÁVAD: SYSTÉM NOX (DLOUHODOBÁ ZÁVADA) INFORMACE: PORUCHA LONG TERM SNÍMAČE NOX [DTC: 45F] Stav Obcasné WIDERHOLUNGEN 2 Podmínky prostredí FMI NAD MAXIMÁLNÍ HRANICÍ FMI: CHYBA PRVNÍHO VÝSKYTU NAD MAXIMÁLNÍ HRANICÍ FMI: VŠECHNY ZÁZNAMY NAD MAXIMÁLNÍ HRANICÍ "DLOUHODOBÁ" PORUCHA ANO DLOUHOTRVAJÍCÍ PORUCHA 8256 h. LZE VIDĚT Z TESTERU EOBD ZAPNUTO LZE VIDĚT ZE SVITU EDC VYPNUTO WIDERHOLUNGEN 2 DCL: ZAHŘÍVACÍ CYKLUS PRO ODSTRANĚNÍ TÉTO PORUCHY 0 HLC: POČET DOBĚHŮ PRO VYPNUTÍ SVĚTELNÉ INDIKACE EOBD/EDC 0 FLC: POČET DOBĚHŮ PRO ZAPNUTÍ SVĚTELNÉ INDIKACE EOBD/EDC 0 CAS OPERACE 35 min CAS OD PRVNÍHO VÝSKYTU 19116 min ***PRVNÍ CAS*** OTÁČKY MOTORU 1000 rpm DODÁVKA PALIVA 38 mg/st RYCHLOST VOZIDLA 21 Km/h ***POSLEDNÍ REGISTRACE*** OTÁČKY MOTORU 1150 rpm DODÁVKA PALIVA 48 mg/st RYCHLOST VOZIDLA 38 Km/h 2 PRÁH EMISÍ NOX PŘEKROČEN V DŮSLEDKU SKUPINY ZÁVAD: NÍZKÁ HLADINA ADBLUE (DLOUHODOBÁ ZÁVADA) INFORMACE: PORUCHA LONG TERM SYSTÉMU SCR [DTC: 55F] Stav Obcasné WIDERHOLUNGEN 4 Podmínky prostredí FMI NAD MAXIMÁLNÍ HRANICÍ FMI: CHYBA PRVNÍHO VÝSKYTU NAD MAXIMÁLNÍ HRANICÍ FMI: VŠECHNY ZÁZNAMY NAD MAXIMÁLNÍ HRANICÍ "DLOUHODOBÁ" PORUCHA ANO DLOUHOTRVAJÍCÍ PORUCHA 9456 h. LZE VIDĚT Z TESTERU EOBD ZAPNUTO LZE VIDĚT ZE SVITU EDC VYPNUTO WIDERHOLUNGEN 4 DCL: ZAHŘÍVACÍ CYKLUS PRO ODSTRANĚNÍ TÉTO PORUCHY 39 HLC: POČET DOBĚHŮ PRO VYPNUTÍ SVĚTELNÉ INDIKACE EOBD/EDC 0 FLC: POČET DOBĚHŮ PRO ZAPNUTÍ SVĚTELNÉ INDIKACE EOBD/EDC 0 CAS OPERACE 135 min CAS OD PRVNÍHO VÝSKYTU 2967 min ***PRVNÍ CAS*** OTÁČKY MOTORU 0 rpm DODÁVKA PALIVA 28 mg/st RYCHLOST VOZIDLA 0 Km/h ***POSLEDNÍ REGISTRACE*** OTÁČKY MOTORU 0 rpm DODÁVKA PALIVA 28 mg/st RYCHLOST VOZIDLA 0 Km/h 3 STÁRNUTÍ KATALYZÁTORU POD LIMITEM ÚČINNOST KATALAZÁTORU SCR POD PRVNÍ MEZNÍ HODNOTOU [DTC: 21E] Stav Obcasné WIDERHOLUNGEN 4 Podmínky prostredí FMI NAD MAXIMÁLNÍ HRANICÍ FMI: CHYBA PRVNÍHO VÝSKYTU NAD MAXIMÁLNÍ HRANICÍ FMI: VŠECHNY ZÁZNAMY NAD MAXIMÁLNÍ HRANICÍ "DLOUHODOBÁ" PORUCHA NE DLOUHOTRVAJÍCÍ PORUCHA 0 h. LZE VIDĚT Z TESTERU EOBD ZAPNUTO LZE VIDĚT ZE SVITU EDC VYPNUTO FREKVENCE CHYB 4 DCL: ZAHŘÍVACÍ CYKLUS PRO ODSTRANĚNÍ TÉTO PORUCHY 39 HLC: POČET DOBĚHŮ PRO VYPNUTÍ SVĚTELNÉ INDIKACE EOBD/EDC 0 FLC: POČET DOBĚHŮ PRO ZAPNUTÍ SVĚTELNÉ INDIKACE EOBD/EDC 3 CAS OPERACE 128 min CAS OD PRVNÍHO VÝSKYTU 1785 min ***PRVNÍ CAS*** OTÁČKY MOTORU 1500 rpm DODÁVKA PALIVA 40 mg/st RYCHLOST VOZIDLA 88 Km/h ***POSLEDNÍ REGISTRACE*** OTÁČKY MOTORU 1500 rpm DODÁVKA PALIVA 48 mg/st RYCHLOST VOZIDLA 87 Km/h ----------------------------------------------------------------------------------- ULOŽENÉ ÚDAJE ----------------------------------------------------------------------------------- TOČIVÝ MOMENT MOTORU / OTÁČKY MOTORU +----------------+----------------------------------------------------------------+ | 95..115 | 442h28m39s 501h37m4s 33h29m58s 7m34s | | 75..95 | 294h36m44s 1392h24m 54h29m59s 2m31s | | 55..75 | 383h50m50s 2707h11m 144h42m6s 10m35s | | % / rpm | 400..950 950..1500 1500..2050 2050..2600 | +----------------+----------------------------------------------------------------+ TOČIVÝ MOMENT MOTORU / OTÁČKY MOTORU +----------------+----------------------------------------------------------------+ | 35..55 | 427h28m45s 2017h34m 292h17m15s 6m35s | | 15..35 | 4868h12m 749h9m57s 33h17m43s 11m14s | | -5..15 | 4140h53m 2142h28m 117h11m5s 8m46s | | % / rpm | 400..950 950..1500 1500..2050 2050..2600 | +----------------+----------------------------------------------------------------+ TOČIVÝ MOMENT MOTORU / RYCHLOST VOZIDLA +----------------+----------------------------------------------------------------+ | 95..115 | 45h59m0s 692h57m48s 233h17m20s 5h57m47s | | 75..95 | 57h16m58s 728h58m15s 946h30m49s 8h30m48s | | 55..75 | 91h20m51s 1091h9m 2017h14m 39h40m55s | | % / km/h | -40..4 4..47 47..91 91..134 | +----------------+----------------------------------------------------------------+ TOČIVÝ MOMENT MOTORU / RYCHLOST VOZIDLA +----------------+----------------------------------------------------------------+ | 35..55 | 125h41m36s 766h14m30s 1773h28m 86h31m5s | | 15..35 | 2436h50m 2052h36m 1139h39m 21h23m52s | | -5..15 | 13885h28m 2135h32m 2737h33m 50h4m58s | | % / km/h | -40..4 4..47 47..91 91..134 | +----------------+----------------------------------------------------------------+ TLAK TURBODMYCHADLA / OTÁČKY MOTORU +----------------+----------------------------------------------------------------+ | 2.60..3.10 | 0s 61h4m34s 49h56m25s 1m31s | | 2.10..2.60 | 0s 505h33m21s 80h49m2s 14m52s | | 1.60..2.10 | 39h56m33s 2279h53m 311h11m43s 20m31s | | bar / rpm | 400..950 950..1500 1500..2050 2050..2600 | +----------------+----------------------------------------------------------------+ TEPLOTA ZA KATALYZÁTOREM / OTÁČKY MOTORU +----------------+----------------------------------------------------------------+ | 566.63..749.96 | 0s 0s 0s 0s | | 383.29..566.63 | 5h40m27s 25h39m24s 10h15m1s 40s | | 199.96..383.29 | 5597h8m 7088h49m 629h22m20s 40m12s | | deg C / rpm | 400..950 950..1500 1500..2050 2050..2600 | +----------------+----------------------------------------------------------------+ OTÁČKY MOTORU +----------------+----------------------------------------------------------------+ | | 5m43s 17s 2s 0s | | rpm | 2250..2450 2450..2650 2650..2850 2850..3050 | +----------------+----------------------------------------------------------------+ TEPLOTA CHLADICÍ KAPALINY +----------------+----------------------------------------------------------------+ | | 11s 0s 0s 0s | | deg C | 102..107 107..112 112..117 117..122 | +----------------+----------------------------------------------------------------+ TEPLOTA NASÁVANÉHO VZDUCHU +----------------+----------------------------------------------------------------+ | | 0s 0s 0s 0s | | deg C | 80..85 85..90 90..95 95..100 | +----------------+----------------------------------------------------------------+ TEPLOTA MOTOROVÉHO OLEJE +----------------+----------------------------------------------------------------+ | | 0s 0s 0s 0s | | deg C | 115..120 120..125 125..130 130..135 | +----------------+----------------------------------------------------------------+ OTÁCKY TURBODMYCHADLA +----------------+----------------------------------------------------------------+ | | 21m47s 29s 0s 0s | | rpm | 112000..115500 115500..119000 119000..122500 122500..126000 | +----------------+----------------------------------------------------------------+ TEPLOTA ZA KATALYZÁTOREM +----------------+----------------------------------------------------------------+ | | 0s 0s 0s 0s | | deg C | 499.96..549.96 549.96..599.96 599.96..649.96 649.96..699.96 | +----------------+----------------------------------------------------------------+ Èasovací zaøízení jednoho rozsahu a poèítadla událostí +--------------------------------------------------+------------------+-----------+----------+ | Description | Range | Timers | Counters | | | | | | |KLÍČEK +15 ON | > 1 - | 33155h45m | 55099 | |OTÁČKY MOTORU | > 450 rpm | 20758h38m | 65134 | |OTÁČKY MOTORU | > 2250 rpm | 6m7s | 664 | |TEPLOTA CHLADICÍ KAPALINY | -100 < deg C < 5 | 18h37m15s | 383 | |TEPLOTA CHLADICÍ KAPALINY | > 122 deg C | 0s | 0 | |TLAK TURBODMYCHADLA | > 3 bar | 23m35s | 3304 | |PRACOVNÍ CYKLUS TEPLOTY CHLADÍCÍ KAPALINY MOTORU | > 10 % | 33188h15m | | |TEPLOTA NASÁVANÉHO VZDUCHU | > 80 deg C | 0s | 0 | |STAV OHØÍVAÈE VZDUCHU È.1 | > 1 - | 18h37m55s | 1703 | |KONTROLNÍ STAV OHŘÍVAČE PALIVOVÉHO FILTRU | > 1 - | 61h10m5s | 1190 | |TLAK OLEJE | 0 < bar < 1.40 | 12414h18m | 53632 | |TEPLOTA MOTOROVÉHO OLEJE | > 120 deg C | 0s | 0 | |OTÁCKY TURBODMYCHADLA | > 126000 rpm | 0s | 0 | |TEPLOTA ZA KATALYZÁTOREM | > 649.96 deg C | 0s | 0 | |MNOŽSTVÍ VSTØIKU ADBLUE | > 1 g/h | 3907h39m | 1834313 | |PRACOVNÍ CYKLUS TEPLOTY CHLADÍCÍ KAPALINY MOTORU | > 0.10 % | | 10743 | +--------------------------------------------------+------------------+-----------+----------+ Datové integrátory +-------------------------+------+--------------+ | Description | Unit | Value | | | | | |MNOŽSTVÍ VSTØIKU ADBLUE | g/h | 230204626184 | +-------------------------+------+--------------+ Min Max fyzická hodnota +----------------------------+-------+--------+--------+ | Description | Unit | Min | Max | | | | | | |OTÁČKY MOTORU | rpm | 0 | 2812 | |TEPLOTA CHLADICÍ KAPALINY | deg C | -15 | 102 | |TEPLOTA NASÁVANÉHO VZDUCHU | deg C | -16 | 78 | |OTÁCKY TURBODMYCHADLA | rpm | 0 | 124990 | |TEPLOTA ZA KATALYZÁTOREM | deg C | -16.04 | 475.96 | +----------------------------+-------+--------+--------+ Údaje o motoru +-------------------------------------------+------+------------+ | Description | Unit | Value | | | | | |UKAZATEL UJETÉ VZDÁLENOSTI | m | 798048064 | |PROVOZNÍ DOBA MOTORU | | 20750h49m | |PRACOVNÍ ČAS ELEKTRONICKÉ ŘÍDÍCÍ JEDNOTKY | | 33185h28m | |OTÁÈKY MOTORU CELKEM | r | 1150027904 | |CELKOVÁ SPOTREBA PALIVA | l | 176618 | +-------------------------------------------+------+------------+