Uložené údaje ----------------------------------------------------------------------------------- Test Info : Datum:...................................................................02/11/2021 Hodina:....................................................................12.48.41 Verze aplikačního softwaru:.....................................................1.8 General Info about the vehicle : Verze SW:............................................................P_662 H.1.2_N6 DIS:.....................................................................5802468571 VIN:..............................................................VNE4026M500310999 VAN:......................................................................V11626031 PIC:............................................................................... Sériové ¬öslo motoru:..................................................000001709865 Typ motoru:..........................................................F4AFE612F*J001 Kód NIMA - vstřikovač válce 1:..................................................... Kód NIMA - vstřikovač válce 2:..................................................... Kód NIMA - vstřikovač válce 3:..................................................... Kód NIMA - vstřikovač válce 4:..................................................... Kód NIMA - vstřikovač válce 5:..................................................... Kód NIMA - vstřikovač válce 6:..................................................... ----------------------------------------------------------------------------------- Porucha v pameti ecu ----------------------------------------------------------------------------------- 1 SNÍMAC CÁSTIC – CHYBA OHREVU STÁVAJÍCÍ STAV [DTC: 0x741A1F SPN: 0x01A74 FMI: 0x1F DTC FNR: 0x741A1F ] Stav Obcasné POČÍTADLO 2 Podmínky prostredí POČÍTADLO 2 DCL: ZAHŘÍVACÍ CYKLUS PRO ODSTRANĚNÍ TÉTO PORUCHY 16 HLC: POČET DOBĚHŮ PRO VYPNUTÍ SVĚTELNÉ INDIKACE EOBD/EDC 0 FLC: POČET DOBĚHŮ PRO ZAPNUTÍ SVĚTELNÉ INDIKACE EOBD/EDC 2 ***PRVNÍ CAS*** OTÁČKY MOTORU 600.50 rpm RYCHLOST VOZIDLA 0 Km/h NAPĚTÍ AKUMULÁTORU 28.20 V ENGINE OPERATION TIME SINCE THE FIRST OCCURENCE 117:22:21 h:m:s CELKOVÁ UJETÁ VZDÁLENOST (KM) 78783.97 km ***POSLEDNÍ REGISTRACE*** OTÁČKY MOTORU 1490 rpm RYCHLOST VOZIDLA 27.29 Km/h NAPĚTÍ AKUMULÁTORU 28.18 V ENGINE OPERATION TIME SINCE THE LAST OCCURENCE 100:54:3 h:m:s CELKOVÁ UJETÁ VZDÁLENOST (KM) 79110.43 km ***ENGINEERING INFORMATION*** #COUNTER POCITADLO FREKVENCE 2 FLC COUNTER 2 HLC COUNTER 0 DLC COUNTER 16 SEVERITY COUNTER 255 MIL ACT. COUNTER 247 MIL DEACT. COUNTER 121 #STATUS TEST SELHAL 0 TEST FAILED THIS MONITORING CYCLE 0 PENDING DTC 0 CONFIRMED DTC 1 TEST NOT COMPLETED SINCE LAST CLEAR 0 TEST FAILED SINCE LAST CLEAR 1 TEST NOT COMPLETED THIS MONITORING CYCLE 0 ALARM INDICATOR REQUEST 0 ERROR MEMORY ENTRY STATUS STATE FAULT, DEBOUNCING REACHED 100 0 ENTRY DEBOUNCED SEQUENCE NOT COMPLETED (FLC > 0) 1 ENTRY VISIBLE TO OBD SCAN TOOL 1 ENTRY ILLUMINATED MIL COUNTINUOUS 0 ENTRY ILLUMINATES MIL BLINKING 0 ERROR OCCURED MORE THAN ONCE 1 ENTRY ILLUMINATES SVS CONTINUOUS 0 FAULT, DEBOUNCING REACHED SHADOW 0 ERROR CLASS 26 TOT. ACTIVE TIME [MIN] 21 2 ECU – HLAVNÍ RELÉ PRESAHUJÍCÍ KALIBRACI [DTC: 0xCD050D SPN: 0x005CD FMI: 0xD DTC FNR: 0xCD050D ] Stav Obcasné POČÍTADLO 1 Podmínky prostredí POČÍTADLO 1 DCL: ZAHŘÍVACÍ CYKLUS PRO ODSTRANĚNÍ TÉTO PORUCHY 40 HLC: POČET DOBĚHŮ PRO VYPNUTÍ SVĚTELNÉ INDIKACE EOBD/EDC 3 FLC: POČET DOBĚHŮ PRO ZAPNUTÍ SVĚTELNÉ INDIKACE EOBD/EDC 1 ***PRVNÍ CAS*** OTÁČKY MOTORU 0 rpm RYCHLOST VOZIDLA 0 Km/h NAPĚTÍ AKUMULÁTORU 0 V ENGINE OPERATION TIME SINCE THE FIRST OCCURENCE 4105:22:56 h:m:s CELKOVÁ UJETÁ VZDÁLENOST (KM) 0 km ***POSLEDNÍ REGISTRACE*** OTÁČKY MOTORU 0 rpm RYCHLOST VOZIDLA 0 Km/h NAPĚTÍ AKUMULÁTORU 0 V ENGINE OPERATION TIME SINCE THE LAST OCCURENCE 4105:22:56 h:m:s CELKOVÁ UJETÁ VZDÁLENOST (KM) 0 km ***ENGINEERING INFORMATION*** #COUNTER POCITADLO FREKVENCE 1 FLC COUNTER 1 HLC COUNTER 3 DLC COUNTER 40 SEVERITY COUNTER 255 MIL ACT. COUNTER 0 MIL DEACT. COUNTER 121 #STATUS TEST SELHAL 0 TEST FAILED THIS MONITORING CYCLE 0 PENDING DTC 1 CONFIRMED DTC 0 TEST NOT COMPLETED SINCE LAST CLEAR 0 TEST FAILED SINCE LAST CLEAR 1 TEST NOT COMPLETED THIS MONITORING CYCLE 0 ALARM INDICATOR REQUEST 0 ERROR MEMORY ENTRY STATUS STATE FAULT, DEBOUNCING REACHED 100 0 ENTRY DEBOUNCED SEQUENCE NOT COMPLETED (FLC > 0) 1 ENTRY VISIBLE TO OBD SCAN TOOL 1 ENTRY ILLUMINATED MIL COUNTINUOUS 0 ENTRY ILLUMINATES MIL BLINKING 0 ERROR OCCURED MORE THAN ONCE 0 ENTRY ILLUMINATES SVS CONTINUOUS 0 FAULT, DEBOUNCING REACHED SHADOW 0 ERROR CLASS 10 TOT. ACTIVE TIME [MIN] 161 3 ZÁLOŽNÍ SPÍNAČ BRZDY - KOMUNIKAČNÍ CHYBA NA CAN BUS STÁVAJÍCÍ STAV [DTC: 0x55021F SPN: 0x00255 FMI: 0x1F DTC FNR: 0x55021F ] Stav Obcasné POČÍTADLO 1 Podmínky prostredí POČÍTADLO 1 DCL: ZAHŘÍVACÍ CYKLUS PRO ODSTRANĚNÍ TÉTO PORUCHY 3 HLC: POČET DOBĚHŮ PRO VYPNUTÍ SVĚTELNÉ INDIKACE EOBD/EDC 0 FLC: POČET DOBĚHŮ PRO ZAPNUTÍ SVĚTELNÉ INDIKACE EOBD/EDC 2 ***PRVNÍ CAS*** OTÁČKY MOTORU 0 rpm RYCHLOST VOZIDLA 0 Km/h NAPĚTÍ AKUMULÁTORU 24.56 V ENGINE OPERATION TIME SINCE THE FIRST OCCURENCE 145:22:24 h:m:s CELKOVÁ UJETÁ VZDÁLENOST (KM) 78219.54 km ***POSLEDNÍ REGISTRACE*** OTÁČKY MOTORU 0 rpm RYCHLOST VOZIDLA 0 Km/h NAPĚTÍ AKUMULÁTORU 24.56 V ENGINE OPERATION TIME SINCE THE LAST OCCURENCE 145:22:24 h:m:s CELKOVÁ UJETÁ VZDÁLENOST (KM) 78219.54 km ***ENGINEERING INFORMATION*** #COUNTER POCITADLO FREKVENCE 1 FLC COUNTER 2 HLC COUNTER 0 DLC COUNTER 3 SEVERITY COUNTER 255 MIL ACT. COUNTER 0 MIL DEACT. COUNTER 121 #STATUS TEST SELHAL 0 TEST FAILED THIS MONITORING CYCLE 0 PENDING DTC 0 CONFIRMED DTC 0 TEST NOT COMPLETED SINCE LAST CLEAR 0 TEST FAILED SINCE LAST CLEAR 1 TEST NOT COMPLETED THIS MONITORING CYCLE 0 ALARM INDICATOR REQUEST 0 ERROR MEMORY ENTRY STATUS STATE FAULT, DEBOUNCING REACHED 100 0 ENTRY DEBOUNCED SEQUENCE NOT COMPLETED (FLC > 0) 1 ENTRY VISIBLE TO OBD SCAN TOOL 0 ENTRY ILLUMINATED MIL COUNTINUOUS 0 ENTRY ILLUMINATES MIL BLINKING 0 ERROR OCCURED MORE THAN ONCE 0 ENTRY ILLUMINATES SVS CONTINUOUS 0 FAULT, DEBOUNCING REACHED SHADOW 0 ERROR CLASS 14 TOT. ACTIVE TIME [MIN] 0 4 HLAVNÍ SPÍNAČ BRZDY - KOMUNIKAČNÍ CHYBA NA CAN BUS CHYBA DAT PŘIJÍMANÝCH ZE SÍTĚ [DTC: 0x550213 SPN: 0x00255 FMI: 0x13 DTC FNR: 0x550213 ] Stav Obcasné POČÍTADLO 1 Podmínky prostredí POČÍTADLO 1 DCL: ZAHŘÍVACÍ CYKLUS PRO ODSTRANĚNÍ TÉTO PORUCHY 3 HLC: POČET DOBĚHŮ PRO VYPNUTÍ SVĚTELNÉ INDIKACE EOBD/EDC 0 FLC: POČET DOBĚHŮ PRO ZAPNUTÍ SVĚTELNÉ INDIKACE EOBD/EDC 2 ***PRVNÍ CAS*** OTÁČKY MOTORU 0 rpm RYCHLOST VOZIDLA 0 Km/h NAPĚTÍ AKUMULÁTORU 24.56 V ENGINE OPERATION TIME SINCE THE FIRST OCCURENCE 145:22:24 h:m:s CELKOVÁ UJETÁ VZDÁLENOST (KM) 78219.54 km ***POSLEDNÍ REGISTRACE*** OTÁČKY MOTORU 0 rpm RYCHLOST VOZIDLA 0 Km/h NAPĚTÍ AKUMULÁTORU 24.56 V ENGINE OPERATION TIME SINCE THE LAST OCCURENCE 145:22:24 h:m:s CELKOVÁ UJETÁ VZDÁLENOST (KM) 78219.54 km ***ENGINEERING INFORMATION*** #COUNTER POCITADLO FREKVENCE 1 FLC COUNTER 2 HLC COUNTER 0 DLC COUNTER 3 SEVERITY COUNTER 255 MIL ACT. COUNTER 0 MIL DEACT. COUNTER 121 #STATUS TEST SELHAL 0 TEST FAILED THIS MONITORING CYCLE 0 PENDING DTC 0 CONFIRMED DTC 0 TEST NOT COMPLETED SINCE LAST CLEAR 0 TEST FAILED SINCE LAST CLEAR 1 TEST NOT COMPLETED THIS MONITORING CYCLE 0 ALARM INDICATOR REQUEST 0 ERROR MEMORY ENTRY STATUS STATE FAULT, DEBOUNCING REACHED 100 0 ENTRY DEBOUNCED SEQUENCE NOT COMPLETED (FLC > 0) 1 ENTRY VISIBLE TO OBD SCAN TOOL 0 ENTRY ILLUMINATED MIL COUNTINUOUS 0 ENTRY ILLUMINATES MIL BLINKING 0 ERROR OCCURED MORE THAN ONCE 0 ENTRY ILLUMINATES SVS CONTINUOUS 0 FAULT, DEBOUNCING REACHED SHADOW 0 ERROR CLASS 14 TOT. ACTIVE TIME [MIN] 0 ----------------------------------------------------------------------------------- ULOŽENÉ ÚDAJE ----------------------------------------------------------------------------------- TOČIVÝ MOMENT MOTORU / OTÁČKY MOTORU +----------------+----------------------------------------------------------------+ | 95..115 | 1h28m20s 61h41m19s 17h28m1s 32m34s | | 75..95 | 22h24m12s 148h45m58s 24h8m52s 1h2m22s | | 55..75 | 76h33m28s 346h38m58s 22h13m31s 3h46m44s | | % / rpm | 500..1000 1000..1500 1500..2000 2000..2500 | +----------------+----------------------------------------------------------------+ TOČIVÝ MOMENT MOTORU / OTÁČKY MOTORU +----------------+----------------------------------------------------------------+ | 35..55 | 222h13m37s 393h24m18s 8h51m5s 5h20m7s | | 15..35 | 1432h50m 273h5m56s 2h51m25s 2h26m14s | | -5..15 | 375h22m35s 634h41m30s 24h41m50s 1h14m50s | | % / rpm | 500..1000 1000..1500 1500..2000 2000..2500 | +----------------+----------------------------------------------------------------+ TOČIVÝ MOMENT MOTORU / RYCHLOST VOZIDLA +----------------+----------------------------------------------------------------+ | 95..115 | 4h3m27s 65h10m8s 11h24m21s 34m6s | | 75..95 | 47h21m21s 132h51m42s 15h10m17s 1h9m2s | | 55..75 | 174h50m49s 246h47m19s 23h49m0s 4h1m33s | | % / km/h | -10..20 20..50 50..80 80..110 | +----------------+----------------------------------------------------------------+ TOČIVÝ MOMENT MOTORU / RYCHLOST VOZIDLA +----------------+----------------------------------------------------------------+ | 35..55 | 314h11m30s 285h19m23s 24h24m47s 5h55m41s | | 15..35 | 1454h52m 233h41m38s 19h54m30s 2h46m2s | | -5..15 | 198h42m19s 739h3m27s 97h30m44s 1h33m50s | | % / km/h | -10..20 20..50 50..80 80..110 | +----------------+----------------------------------------------------------------+ ROZDÍL TLAKU FILTRU PEVNÝCH ČÁSTIC / PRŮTOK VÝFUKOVÝCH PLYNŮ V ČÁSTICOVÉM FILTRU +----------------+----------------------------------------------------------------+ | 0.15..0.20 | 0s 0s 0s 0s | | 0.11..0.15 | 0s 0s 0s 0s | | 0.07..0.11 | 0s 0s 0s 0s | | bar / m^3/h | 0..750 750..1500 1500..2250 2250..3000 | +----------------+----------------------------------------------------------------+ ROZDÍL TLAKU FILTRU PEVNÝCH ČÁSTIC / PRŮTOK VÝFUKOVÝCH PLYNŮ V ČÁSTICOVÉM FILTRU +----------------+----------------------------------------------------------------+ | 0.30..0.35 | 0s 0s 0s 0s | | 0.24..0.30 | 0s 0s 0s 0s | | 0.20..0.24 | 0s 0s 0s 0s | | bar / m^3/h | 0..750 750..1500 1500..2250 2250..3000 | +----------------+----------------------------------------------------------------+ TEPLOTA PŘED KATALYZÁTOREM (SCR) / PRŮTOK VÝFUKOVÝCH PLYNŮ V ČÁSTICOVÉM FILTRU +----------------+----------------------------------------------------------------+ | 250..350 | 2036h8m 149h4m55s 5h9m1s 0s | | 200..250 | 1413h29m 15h8m23s 1m15s 0s | | 0..200 | 411h2m44s 40m53s 3s 0s | | deg C / m^3/h | 0..750 750..1500 1500..2250 2250..3000 | +----------------+----------------------------------------------------------------+ TEPLOTA PŘED KATALYZÁTOREM (SCR) / PRŮTOK VÝFUKOVÝCH PLYNŮ V ČÁSTICOVÉM FILTRU +----------------+----------------------------------------------------------------+ | 500..625 | 0s 0s 0s 0s | | 400..500 | 3h6m0s 1h23m4s 34m14s 4m32s | | 350..400 | 56h57m22s 12h51m29s 1h39m34s 19s | | deg C / m^3/h | 0..750 750..1500 1500..2250 2250..3000 | +----------------+----------------------------------------------------------------+ VSTUPNÍ TEPLOTA PLYNŮ DO KATALYZÁTORU (DOC) / PRŮTOK VÝFUKOVÝCH PLYNŮ V ČÁSTICOVÉM FILTRU +----------------+----------------------------------------------------------------+ | 250..350 | 1928h15m 33h55m50s 18m30s 0s | | 200..250 | 1095h18m 23m33s 0s 0s | | 0..200 | 525h24m20s 2m48s 0s 0s | | deg C / m^3/h | 0..750 750..1500 1500..2250 2250..3000 | +----------------+----------------------------------------------------------------+ VSTUPNÍ TEPLOTA PLYNŮ DO KATALYZÁTORU (DOC) / PRŮTOK VÝFUKOVÝCH PLYNŮ V ČÁSTICOVÉM FILTRU +----------------+----------------------------------------------------------------+ | 540..600 | 1s 1m6s 0s 0s | | 500..540 | 56m1s 1h15m1s 16m7s 2m7s | | 350..500 | 370h12m1s 143h27m24s 6h48m56s 2m44s | | deg C / m^3/h | 0..750 750..1500 1500..2250 2250..3000 | +----------------+----------------------------------------------------------------+ OTÁČKY MOTORU / ECM - ÚČINNOST KATALYZÁTORU +----------------+----------------------------------------------------------------+ | 2100..2800 | 19m42s 35s 25m30s 10h41m58s | | 1300..2100 | 64h3m5s 10h4m43s 39h27m56s 359h8m26s | | 500..1300 | 736h37m50s 79h30m11s 251h44m37s 2553h8m | | rpm / - | 0..0.40 0.40..0.65 0.65..0.90 0.90..1 | +----------------+----------------------------------------------------------------+ TLAK OLEJE / OTÁČKY MOTORU +----------------+----------------------------------------------------------------+ | 4..32.76 | 51h26m36s 405h44m10s 64h4m13s 8h10m22s | | 3..4 | 53h31m38s 1142h23m 42h29m58s 26s | | 2..3 | 222h43m29s 714h59m17s 21m27s 0s | | bar / rpm | 500..800 800..1500 1500..2200 2200..2500 | +----------------+----------------------------------------------------------------+ OTÁČKY MOTORU +----------------+----------------------------------------------------------------+ | | 44s 0s 0s 0s | | rpm | 2500..2900 2900..3300 3300..3800 3800..4200 | +----------------+----------------------------------------------------------------+ SENSED ENGINE COOLANT TEMPERATURE +----------------+----------------------------------------------------------------+ | | 0s 0s 0s 0s | | deg C | 102..106 106..112 112..117 117..122 | +----------------+----------------------------------------------------------------+ SNÍMAČ TEPLOTY PALIVA +----------------+----------------------------------------------------------------+ | | 0s 0s 0s 0s | | deg C | 80..85 85..90 90..95 95..100 | +----------------+----------------------------------------------------------------+ POLOHA AKTUÁTORU KLAPKY +----------------+----------------------------------------------------------------+ | | 2987h27m 196h48m1s 262h5m17s 660h36m55s | | % | 0..25 25..50 50..75 75..100 | +----------------+----------------------------------------------------------------+ TEPLOTA MOTOROVÉHO OLEJE +----------------+----------------------------------------------------------------+ | | 0s 0s 0s 0s | | deg C | 115..120 120..125 125..130 130..135 | +----------------+----------------------------------------------------------------+ TEPLOTA ZA KATALYZÁTOREM (SCR) +----------------+----------------------------------------------------------------+ | | 0s 0s 0s 0s | | deg C | 500..550 550..600 600..625 625..700 | +----------------+----------------------------------------------------------------+ TEPLOTA PŘED KATALYZÁTOREM (SCR) +----------------+----------------------------------------------------------------+ | | 0s 0s 0s 0s | | deg C | 500..550 550..600 600..625 625..700 | +----------------+----------------------------------------------------------------+ VSTUPNÍ TEPLOTA PLYNŮ DO KATALYZÁTORU (DOC) +----------------+----------------------------------------------------------------+ | | 2h30m20s 34s 32s 0s | | deg C | 500..540 540..550 550..575 575..600 | +----------------+----------------------------------------------------------------+ NH3 KONCENTRACE ZA KATALYZÁTOREM +----------------+----------------------------------------------------------------+ | | 3964h26m 106h58m40s 31h49m50s 3h53m58s | | ppm | 0..10 10..25 25..100 100..500 | +----------------+----------------------------------------------------------------+ TEPLOTA NASÁVANÉHO VZDUCHU +----------------+----------------------------------------------------------------+ | | 2732h9m 538h38m49s 11h21m40s 2m33s | | deg C | 35..50 50..65 65..80 80..95 | +----------------+----------------------------------------------------------------+ ZMERENÁ ÚCINNOST KATALYZÁTORU +----------------+----------------------------------------------------------------+ | | 1510h5m 156h36m50s 92h3m27s 113h30m17s | | g/kWh | 0.01..0.69 0.69..1.20 1.20..2 2..5 | +----------------+----------------------------------------------------------------+ UPSTREAM TEMPERATURE IN PARTICULATE FILTER +----------------+----------------------------------------------------------------+ | | 1h28m41s 33s 0s 0s | | deg C | 500..550 550..600 600..625 625..700 | +----------------+----------------------------------------------------------------+ REGENERATION REQUEST +----------------+----------------------------------------------------------------+ | | 0s 0s 0s 167h24m21s | | - | 1..2 2..3 3..4 4..7 | +----------------+----------------------------------------------------------------+ TEPLOTA NÁDRŽE ADBLUE +----------------+----------------------------------------------------------------+ | | 0s 35m28s 36h30m17s 2229h24m | | deg C | -30..-18 -18..-5 -5..7 7..20 | +----------------+----------------------------------------------------------------+ TLAK VSTUPNÍHO VZDUCHU +----------------+----------------------------------------------------------------+ | | 3h33m2s 0s 0s 0s | | bar | 2.40..2.70 2.70..3.05 3.05..3.40 3.40..4 | +----------------+----------------------------------------------------------------+ DPF FILTER EFFICIENCY STATUS DETECTED BY THE PM SENSOR +----------------+----------------------------------------------------------------+ | | 1961h23m 1910h50m 0s 234h58m35s | | - | 0..1 1..2 2..3 3..5 | +----------------+----------------------------------------------------------------+ BRZDNÁ SÍLA +----------------+----------------------------------------------------------------+ | | 0s 0s 0s 0s | | Nm | -400..-300 -300..-200 -200..-100 -100..-5 | +----------------+----------------------------------------------------------------+ MNOŽSTVÍ UHLOVODÍKŮ NAHROMADĚNÉ V KATALYZÁTORU SCR +----------------+----------------------------------------------------------------+ | | 4107h29m 0s 0s 0s | | mg/l | 0..6000 6000..7000 7000..7500 7500..20000 | +----------------+----------------------------------------------------------------+ Èasovací zaøízení jednoho rozsahu a poèítadla událostí +---------------------------------------------+-------------------+------------+----------+ | Description | Range | Timers | Counters | | | | | | |KLÍČEK +15 ON | > 1 - | 4105h54m | 5177 | |OTÁČKY MOTORU | > 450 rpm | 4106h35m | 6578 | |OTÁČKY MOTORU | > 3500 rpm | 0s | 0 | |TEPLOTA CHLADICÍ KAPALINY | -100 < deg C < 5 | 56m1s | 10 | |TEPLOTA CHLADICÍ KAPALINY | > 122 deg C | 0s | 0 | |TEPLOTA VZDUCHU NA VÝSTUPU KOMPRESORU | -100 < deg C < 35 | 2m31s | 0 | |TEPLOTA VZDUCHU NA VÝSTUPU KOMPRESORU | > 95 deg C | 0s | 0 | |TEPLOTA MOTOROVÉHO OLEJE | -100 < deg C < 40 | 67h25m22s | 270 | |TEPLOTA MOTOROVÉHO OLEJE | > 135 deg C | 0s | 0 | |AdBlue AKTIVITA OHŘÍVAČE | > 1 - | 158h46m1s | 3095 | |SNÍMAČ TEPLOTY PALIVA | > 100 deg C | 0s | 0 | |ROZDÍL TLAKU FILTRU PEVNÝCH ČÁSTIC | > 0.20 bar | 0s | 0 | |TLAK OLEJE | 0 < bar < 1.40 | 570h58m23s | 138578 | |VSTUPNÍ TEPLOTA PLYNŮ DO KATALYZÁTORU (DOC) | > 600 deg C | 0s | 0 | |MNOŽSTVÍ ADBLUE | > 1 g/h | 2085h3m | 424819 | |KONCENTRACE ADBLUE | 0 < % < 28 | 14h48m11s | 6451 | |STAV SNÍMAČE PM | 3 < - < 3 | 317h41m31s | 5505 | |MNOŽSTVÍ ČÁSTIC AKUMULOVANÉ SNÍMAČEM PM | 96 < % < 99 | 9s | 7 | |REGENERATION REQUESTED BY THE PM SENSOR | > 1 - | 33h56m35s | 2891 | |NH3 KONCENTRACE ZA KATALYZÁTOREM | > 25 ppm | 35h50m41s | 12676 | +---------------------------------------------+-------------------+------------+----------+ Datové integrátory +----------------------------------+--------+----------------+ | Description | Unit | Value | | | | | |MNOŽSTVÍ ADBLUE | g/h | 63213325617 | |NH3 KONCENTRACE ZA KATALYZÁTOREM | ppm | 286606093.60 | |AKTUÁLNÍ VSTRIKOVANÉ MNOŽ | mg/hub | 4204201662.24 | |MNOŽSTVÍ ADBLUE | g/h | 387473431296 | |NH3 KONCENTRACE ZA KATALYZÁTOREM | ppm | 1503488944.40 | |AKTUÁLNÍ VSTRIKOVANÉ MNOŽ | mg/hub | 22809425451.48 | +----------------------------------+--------+----------------+ Min Max fyzická hodnota +---------------------------------------------+-------+-------+---------+ | Description | Unit | Min | Max | | | | | | |OTÁČKY MOTORU | rpm | 300 | 2792.50 | |TEPLOTA CHLADICÍ KAPALINY | deg C | -9 | 102 | |TEPLOTA MOTOROVÉHO OLEJE | deg C | -9 | 109 | |ROZDÍL TLAKU FILTRU PEVNÝCH ČÁSTIC | bar | -0.05 | 0.04 | |VSTUPNÍ TEPLOTA PLYNŮ DO KATALYZÁTORU (DOC) | deg C | -8 | 558 | |TEPLOTA NASÁVANÉHO VZDUCHU | deg C | -9 | 86 | |SNÍMAČ TEPLOTY PALIVA | deg C | -9 | 77 | |TLAK VSTUPNÍHO VZDUCHU | bar | 0.89 | 2.59 | +---------------------------------------------+-------+-------+---------+ Údaje o motoru +-------------------------------------------------------------------------------+------+-----------+ | Description | Unit | Value | | | | | |UKAZATEL UJETÉ VZDÁLENOSTI | m | 81085792 | |PROVOZNÍ DOBA MOTORU | | 4105h22m | |PRACOVNÍ ČAS ELEKTRONICKÉ ŘÍDÍCÍ JEDNOTKY | | 5273h34m | |OTÁÈKY MOTORU CELKEM | r | 226868992 | |CELKOVÁ SPOTREBA PALIVA | l | 26981 | |CELKOVÁ SPOTŘEBA PALIVA PŘI OTÁČKÁCH MOTORU PŘI VOLNOBĚHU A STOJÍCÍM VOZIDLE. | l | 2220.09 | |CELKOVÁ SPOTŘEBA PALIVA S OTÁČKAMI MOTORU NA VOLNOBĚH A VOZIDLE V POHYBU. | l | 734.88 | |CELKOVÁ SPOTŘEBA PALIVA PŘI ZAPNUTÉM PTO A STOJÍCÍM VOZIDLE. | l | 0.66 | |CELKOVÁ SPOTŘEBA PALIVA PŘI ZAPNUTÉM PTO A VOZIDLE V POHYBU. | l | 0 | +-------------------------------------------------------------------------------+------+-----------+