Uložené údaje ----------------------------------------------------------------------------------- Test Info : Datum:...................................................................02/11/2021 Hodina:....................................................................07.38.31 Verze aplikačního softwaru:.....................................................1.2 General Info about the vehicle : Hardwarová verze:....................................................BOSCH EDC7UC31 Verze SW:.................................................................P_340vA02 Výrobní číslo ECU:.........................................................13420540 BOSCH IDENTIFIKACNÍ KÓD:.................................................0281020048 Dataset (datová sada):...............................hluubq04.ip4 194 EEV SCR_ OBDE DIS:.......................................................................69020324 VIN:..............................................................VNESFR1500M007939 VAN:......................................................................A00007939 PIC:............................................................................... Výrobní císlo motoru:.....................................................000695643 Typ motoru:..........................................................F4AE3682E*S102 POLOHA:.................................................SVISLÝ S DODATEČNOU ÚPRAVOU Imobilizér:............................................................ŽÁDNÝ SIGNÁL Alphacode:.....................................................00000000000000000000 Typ stanice:....................................................................ECI Císlo stanice:.................................................................1722 SOFTWAROVÉ PROGRAMOVÁNÍ:......................................................01.00 Datum naprogramování:....................................................13/10/2009 ----------------------------------------------------------------------------------- Porucha v pameti ecu ----------------------------------------------------------------------------------- 1 PRÁH EMISÍ NOX PŘEKROČEN V DŮSLEDKU SKUPINY ZÁVAD: NÍZKÁ HLADINA ADBLUE (DLOUHODOBÁ ZÁVADA) INFORMACE: PORUCHA LONG TERM SYSTÉMU SCR [DTC: 55F] Stav Obcasné WIDERHOLUNGEN 255 Podmínky prostredí FMI NAD MAXIMÁLNÍ HRANICÍ FMI: CHYBA PRVNÍHO VÝSKYTU NAD MAXIMÁLNÍ HRANICÍ FMI: VŠECHNY ZÁZNAMY NAD MAXIMÁLNÍ HRANICÍ "DLOUHODOBÁ" PORUCHA ANO DLOUHOTRVAJÍCÍ PORUCHA 9147.75 h. LZE VIDĚT Z TESTERU EOBD ZAPNUTO LZE VIDĚT ZE SVITU EDC VYPNUTO WIDERHOLUNGEN 255 DCL: ZAHŘÍVACÍ CYKLUS PRO ODSTRANĚNÍ TÉTO PORUCHY 0 HLC: POČET DOBĚHŮ PRO VYPNUTÍ SVĚTELNÉ INDIKACE EOBD/EDC 0 FLC: POČET DOBĚHŮ PRO ZAPNUTÍ SVĚTELNÉ INDIKACE EOBD/EDC 0 CAS OPERACE 7643 min CAS OD PRVNÍHO VÝSKYTU 65535 min ***PRVNÍ CAS*** OTÁČKY MOTORU 0 rpm DODÁVKA PALIVA 0 mg/st RYCHLOST VOZIDLA 0 Km/h ***POSLEDNÍ REGISTRACE*** OTÁČKY MOTORU 1450 rpm DODÁVKA PALIVA 25.50 mg/st RYCHLOST VOZIDLA 62 Km/h 2 PRÁH EMISÍ NOX PŘEKROČEN V DŮSLEDKU SKUPINY ZÁVAD: SYSTÉM NOX (DLOUHODOBÁ ZÁVADA) INFORMACE: PORUCHA LONG TERM SNÍMAČE NOX [DTC: 45F] Stav Obcasné WIDERHOLUNGEN 241 Podmínky prostredí FMI NAD MAXIMÁLNÍ HRANICÍ FMI: CHYBA PRVNÍHO VÝSKYTU NAD MAXIMÁLNÍ HRANICÍ FMI: VŠECHNY ZÁZNAMY NAD MAXIMÁLNÍ HRANICÍ "DLOUHODOBÁ" PORUCHA ANO DLOUHOTRVAJÍCÍ PORUCHA 8982.50 h. LZE VIDĚT Z TESTERU EOBD ZAPNUTO LZE VIDĚT ZE SVITU EDC VYPNUTO WIDERHOLUNGEN 241 DCL: ZAHŘÍVACÍ CYKLUS PRO ODSTRANĚNÍ TÉTO PORUCHY 0 HLC: POČET DOBĚHŮ PRO VYPNUTÍ SVĚTELNÉ INDIKACE EOBD/EDC 0 FLC: POČET DOBĚHŮ PRO ZAPNUTÍ SVĚTELNÉ INDIKACE EOBD/EDC 0 CAS OPERACE 19624 min CAS OD PRVNÍHO VÝSKYTU 65535 min ***PRVNÍ CAS*** OTÁČKY MOTORU 1925 rpm DODÁVKA PALIVA 74 mg/st RYCHLOST VOZIDLA 82 Km/h ***POSLEDNÍ REGISTRACE*** OTÁČKY MOTORU 50 rpm DODÁVKA PALIVA 40 mg/st RYCHLOST VOZIDLA 0 Km/h 3 CIDLO RYCHLOSTI VOZIDLA / SIGNÁL (CAN) DTC: 211 Stav Obcasné WIDERHOLUNGEN 6 Podmínky prostredí FMI ŽÁDNÝ SIGNÁL FMI: CHYBA PRVNÍHO VÝSKYTU ŽÁDNÝ SIGNÁL FMI: VŠECHNY ZÁZNAMY ŽÁDNÝ SIGNÁL "DLOUHODOBÁ" PORUCHA NE DLOUHOTRVAJÍCÍ PORUCHA 0 h. LZE VIDĚT Z TESTERU EOBD VYPNUTO LZE VIDĚT ZE SVITU EDC VYPNUTO WIDERHOLUNGEN 6 DCL: ZAHŘÍVACÍ CYKLUS PRO ODSTRANĚNÍ TÉTO PORUCHY 11 HLC: POČET DOBĚHŮ PRO VYPNUTÍ SVĚTELNÉ INDIKACE EOBD/EDC 0 FLC: POČET DOBĚHŮ PRO ZAPNUTÍ SVĚTELNÉ INDIKACE EOBD/EDC 0 CAS OPERACE 0 min CAS OD PRVNÍHO VÝSKYTU 5868 min ***PRVNÍ CAS*** OTÁČKY MOTORU 50 rpm DODÁVKA PALIVA 36.50 mg/st RYCHLOST VOZIDLA 0 Km/h ***POSLEDNÍ REGISTRACE*** OTÁČKY MOTORU 0 rpm DODÁVKA PALIVA 0 mg/st RYCHLOST VOZIDLA 0 Km/h 4 CASOVÝ LIMIT PRÍJMU ZPRÁVY TC01 CAN DTC: 1C3 Stav Obcasné WIDERHOLUNGEN 8 Podmínky prostredí FMI ŽÁDNÝ SIGNÁL FMI: CHYBA PRVNÍHO VÝSKYTU ŽÁDNÝ SIGNÁL FMI: VŠECHNY ZÁZNAMY ŽÁDNÝ SIGNÁL "DLOUHODOBÁ" PORUCHA NE DLOUHOTRVAJÍCÍ PORUCHA 0 h. LZE VIDĚT Z TESTERU EOBD VYPNUTO LZE VIDĚT ZE SVITU EDC VYPNUTO WIDERHOLUNGEN 8 DCL: ZAHŘÍVACÍ CYKLUS PRO ODSTRANĚNÍ TÉTO PORUCHY 11 HLC: POČET DOBĚHŮ PRO VYPNUTÍ SVĚTELNÉ INDIKACE EOBD/EDC 0 FLC: POČET DOBĚHŮ PRO ZAPNUTÍ SVĚTELNÉ INDIKACE EOBD/EDC 0 CAS OPERACE 0 min CAS OD PRVNÍHO VÝSKYTU 5646 min ***PRVNÍ CAS*** OTÁČKY MOTORU 0 rpm DODÁVKA PALIVA 0 mg/st RYCHLOST VOZIDLA 0 Km/h ***POSLEDNÍ REGISTRACE*** OTÁČKY MOTORU 0 rpm DODÁVKA PALIVA 0 mg/st RYCHLOST VOZIDLA 0 Km/h ----------------------------------------------------------------------------------- ULOŽENÉ ÚDAJE ----------------------------------------------------------------------------------- TOČIVÝ MOMENT MOTORU / OTÁČKY MOTORU +----------------+----------------------------------------------------------------+ | 95..115 | 445h13m18s 764h35m58s 27h8m10s 3m3s | | 75..95 | 286h14m4s 1319h41m 80h19m51s 4m54s | | 55..75 | 358h0m31s 2105h32m 119h11m29s 5m18s | | % / rpm | 400..1100 1100..1800 1800..2500 2500..3200 | +----------------+----------------------------------------------------------------+ TOČIVÝ MOMENT MOTORU / OTÁČKY MOTORU +----------------+----------------------------------------------------------------+ | 35..55 | 514h39m14s 1979h37m 381h5m55s 5m57s | | 15..35 | 6400h0m 725h21m8s 51h57m24s 28m47s | | -5..15 | 1183h40m 2273h34m 153h2m43s 19m47s | | % / rpm | 400..1100 1100..1800 1800..2500 2500..3200 | +----------------+----------------------------------------------------------------+ TOČIVÝ MOMENT MOTORU / RYCHLOST VOZIDLA +----------------+----------------------------------------------------------------+ | 95..115 | 38h15m7s 963h39m37s 233h58m13s 1h19m23s | | 75..95 | 55h6m3s 940h49m50s 692h15m7s 3h32m37s | | 55..75 | 85h58m13s 1219h12m 1272h45m 8h7m7s | | % / km/h | -40..4 4..47 47..91 91..134 | +----------------+----------------------------------------------------------------+ TOČIVÝ MOMENT MOTORU / RYCHLOST VOZIDLA +----------------+----------------------------------------------------------------+ | 35..55 | 185h41m22s 910h22m5s 1738h19m 40h44m0s | | 15..35 | 3338h8m 2233h0m 1600h15m 5h59m29s | | -5..15 | 12618h54m 2172h46m 1400h45m 14h14m58s | | % / km/h | -40..4 4..47 47..91 91..134 | +----------------+----------------------------------------------------------------+ TLAK V AKUMULÁTORU TLAKU / OTÁČKY MOTORU +----------------+----------------------------------------------------------------+ | 1900..2200 | 0s 0s 0s 0s | | 1600..1900 | 0s 0s 6s 1s | | 1300..1600 | 1h3m30s 112h54m55s 103h46m59s 12m6s | | bar / rpm | 400..1100 1100..1800 1800..2500 2500..3200 | +----------------+----------------------------------------------------------------+ TEPLOTA ZA KATALYZÁTOREM / OTÁČKY MOTORU +----------------+----------------------------------------------------------------+ | 566.63..749.96 | 0s 0s 0s 0s | | 383.29..566.63 | 227h53m51s 375h18m54s 84h54m2s 4m14s | | 199.96..383.29 | 6832h28m 7791h8m 716h5m20s 43m55s | | deg C / rpm | 400..1100 1100..1800 1800..2500 2500..3200 | +----------------+----------------------------------------------------------------+ OTÁČKY MOTORU +----------------+----------------------------------------------------------------+ | | 1h14m44s 1m31s 0s 0s | | rpm | 2500..2825 2825..3150 3150..3475 3475..3800 | +----------------+----------------------------------------------------------------+ TEPLOTA CHLADICÍ KAPALINY +----------------+----------------------------------------------------------------+ | | 10m6s 2m16s 0s 0s | | deg C | 100..106 106..112 112..118 118..124 | +----------------+----------------------------------------------------------------+ SNÍMAČ TEPLOTY PALIVA +----------------+----------------------------------------------------------------+ | | 2h18m31s 0s 0s 0s | | deg C | 75..80 80..85 85..90 90..95 | +----------------+----------------------------------------------------------------+ TEPLOTA NASÁVANÉHO VZDUCHU +----------------+----------------------------------------------------------------+ | | 203h6m46s 0s 0s 0s | | deg C | 76..88 88..100 100..112 112..124 | +----------------+----------------------------------------------------------------+ TLAK V AKUMULÁTORU TLAKU +----------------+----------------------------------------------------------------+ | | 11092h32m 7332h31m 768h22m14s 0s | | bar | 200..675 675..1150 1150..1625 1625..2100 | +----------------+----------------------------------------------------------------+ TEPLOTA ZA KATALYZÁTOREM +----------------+----------------------------------------------------------------+ | | 3h35m27s 0s 0s 0s | | deg C | 499.96..549.96 549.96..599.96 599.96..649.96 649.96..699.96 | +----------------+----------------------------------------------------------------+ Èasovací zaøízení jednoho rozsahu a poèítadla událostí +-------------------------------------------+------------------+------------+----------+ | Description | Range | Timers | Counters | | | | | | |KLÍČEK +15 ON | > 1 - | 31760h12m | 48445 | |OTÁČKY MOTORU | > 450 rpm | 19184h9m | 45499 | |OTÁČKY MOTORU | > 3500 rpm | 0s | 0 | |TEPLOTA CHLADICÍ KAPALINY | -100 < deg C < 5 | 37h12m12s | 480 | |TEPLOTA CHLADICÍ KAPALINY | > 120 deg C | 0s | 0 | |TLAK TURBODMYCHADLA | > 2.60 bar | 0s | 0 | |TEPLOTA NASÁVANÉHO VZDUCHU | > 124 deg C | 0s | 0 | |SNÍMAČ TEPLOTY PALIVA | > 95 deg C | 0s | 0 | |STAV OHØÍVAÈE VZDUCHU È.1 | > 1 - | 2h43m42s | 184 | |KONTROLNÍ STAV OHŘÍVAČE PALIVOVÉHO FILTRU | > 1 - | 123h19m21s | 1277 | |TLAK OLEJE | 0 < bar < 1.40 | 12614h32m | 52747 | |TEPLOTA MOTOROVÉHO OLEJE | > 120 deg C | 0s | 0 | |TLAK V AKUMULÁTORU TLAKU | > 1625 bar | 0s | 23 | |TEPLOTA ZA KATALYZÁTOREM | > 649.96 deg C | 0s | 0 | |MNOŽSTVÍ VSTØIKU ADBLUE | > 1 g/h | 5730h34m | 2873057 | +-------------------------------------------+------------------+------------+----------+ Datové integrátory +-------------------------+------+--------------+ | Description | Unit | Value | | | | | |MNOŽSTVÍ VSTØIKU ADBLUE | g/h | 208524517996 | +-------------------------+------+--------------+ Min Max fyzická hodnota +---------------------------+-------+--------+---------+ | Description | Unit | Min | Max | | | | | | |OTÁČKY MOTORU | rpm | 0 | 3122 | |TEPLOTA CHLADICÍ KAPALINY | deg C | -16 | 109 | |SNÍMAČ TEPLOTY PALIVA | deg C | -15 | 78 | |TLAK V AKUMULÁTORU TLAKU | bar | 0 | 1644.60 | |TEPLOTA ZA KATALYZÁTOREM | deg C | -14.04 | 545.96 | +---------------------------+-------+--------+---------+ Údaje o motoru +-------------------------------------------+------+------------+ | Description | Unit | Value | | | | | |UKAZATEL UJETÉ VZDÁLENOSTI | m | 673143040 | |PROVOZNÍ DOBA MOTORU | | 19178h31m | |PRACOVNÍ ČAS ELEKTRONICKÉ ŘÍDÍCÍ JEDNOTKY | | 31787h58m | |OTÁÈKY MOTORU CELKEM | r | 1229808896 | |CELKOVÁ SPOTREBA PALIVA | l | 143015 | +-------------------------------------------+------+------------+